רק משפט אחד וזהו.

10/20/07

להשתכר זה כמו לאכול במקדונלד'ס, זה נחמד אבל אחר כך אתה שואל את עצמך:

"באמת הייתי צריך את זה?"

10 תגובות to “רק משפט אחד וזהו.”

  1. drinking Says:

    אני מכיר את זה אבל על אוננות…

  2. גל Says:

    well said!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    כן!!! וזה לא אומר שלא תעשה את זה שוב ושוב


  4. אפשר להגיד את זה על עוד כל כך הרבה דברים, וכולם פשוט נכונים להכאיב

  5. ori Says:

    מצחיק
    אהבתי 🙂

  6. almost30 Says:

    לצערי (או לא) השתכרתי עד כאב לא מעט פעמים, ותמיד באמצע הסחרחורת/כאב-ראש-פטיש-5ק"ג על הראש אני מבטיח לא לשתות כלכך הרבה שוב. ההבטחה בד"כ מחזיקה כ24 שעות לכל היותר 🙂 לעומת זאת מקדונלדס- לא יותר מפעמיים בשנה.


  7. לא יעזור כלום – זה פשוט כיף

  8. אלעד ההומו Says:

    מי מתגעגע אלייך!


  9. אני שמח שאת מתגעגעת, וכנראה גם שוכחת שאני יכול לקרוא מעבר לכינוי.
    ומה אלעד קשור עכשיו?

  10. ציפי Says:

    אתה חושב על אמא שלך כשאתה כותב ………


להשאיר תגובה

