עדכונים עדכונים

08/14/07

שמו של הפוסט כן הוא. עדכונים.

לשמחתי ולצערי אני עובד כמו חמור. לשמחתי כי עושים קצת כסף, לצערי כי אני לא עושה שום דבר אחר חוץ מלעבוד.
תכננתי לכתוב פוסט על כמה ליקרים חדשים מיוחדים, תכננתי לכתוב פוסט על הבר עם הגינס הכי טובה ששתיתי בחיי, תכננתי לכתוב פוסט על הקוקטיילים של המסעדה החדשה. אבל פשוט אין לי כח וכשיש לי כח אין לי זמן.
אם כבר מדברים על המסעדה החדשה, אז היא נסגרה. קצת יותר מחודש מהפתיחה הרשמית והמשקיעים כבר בחובות מטורפים. אני מאוד מקווה שלפחות קצת (גם ממש קצת יהיה המון) מהיינות יגיעו לארון שלי.

זה יצא יותר קצר ממה שחשבתי. בקרוב פוסטים רציניים.

להשאיר תגובה

