עשר סיבות להיות ברמן

07/25/07

כי אם לא להשתתף בתחרות הכתיבה של בקבוק, אז לפחות להשתתף בפרויקט של אח"י דקר, ואם כבר אז לכתוב על נושא שקרוב לנושא העיקרי של הבלוג.

1. זה לגיטימי (ואפילו רצוי) לשתות בעבודה.
2. יש לפחות מקום אחד שבו אתה שותה בחינם.
3. הכי טוב לעבוד בתחום שהוא גם התחביב שלך.
4. אין כמו לסיים ממשמרת קשה ולראות את הזריחה.
5. אין פקקים בדרך לעבודה ואין בעיות חניה.
6. כי אתה יודע לשתות.
7. מה יותר כיף מלהתפרנס מלשכר אנשים?
8. אף פעם לא צריך לקום בבוקר וללכת לעבודה.
9. כל מה שצריך זה לזרוק בקבוק לאויר וישר כולם חושבים שאתה טום קרוז מ"קוקטייל".
10. בואו נודה בזה, בחורות מתות על ברמנים.

והסיבה ה-11, ותסכים איתי החולצה שיש לי, כי זה דבר הכי קרוב שיש ללהיות אלהים.

דרך אגב, על החוצה כתוב: "Bartenders are gods, Tip  the well. You don't want to anger the gods"

22 תגובות to “עשר סיבות להיות ברמן”


  1. […] פיטוריי מיה טבת דיין על: הודו בעשרה מספרים אור רכס על: עשר סיבות להיות ברמן מיכל על: 10 אופציות לט”ו באב לחסרי בן-זוג אני על: עשרה […]

  2. almost30 Says:

    בתור ברמן במיל. אני הכי מתגעגע לסעיפים 1 ו 2. במשרד לא יקבלו בהבנה בקבוק ardbeg על השולחן (במיוחד בבוקר משום מה)

  3. drinking Says:

    ניחא לשתות בבוקר, אבל ויסקי?
    ניחא לשתות ויסקי בבוקר, אבל ארדבג ???!?!?!

  4. kinks Says:

    המממ … וידוי קטן.
    לפעמים אני שותה איזה כוסית וויסקי בבוקר ולפעמים זה גם יוצא ארדברג.


  5. אם כבר משקאות של בוקר אז בלאדי מרי.
    או וודקה טוניק.
    או שמפנייה.
    אבל לא ארדבג. צריך שעתיים לצחצח שיניים אחרי זה.

  6. kinks Says:

    כן, זה בערך הזמן שלוקח לי עד לפני שאני הולך לראיון עבודה בידיעה שלא יריחו עליי כלום.

  7. tzvikachu Says:

    אם כבר משקאות של בוקר
    אז בירה..כמה שיותר זולה בפחית יותר גדולה ועם סיגריה כמה שיותר זולה בצד
    למרות שאצלנו בניקוי רחובות אין בעיה להביא אלכוהול לעבודה זה נהיה די נורמה

  8. almost30 Says:

    drinking- אם אני כבר שותה בבוקר, זה בד"כ ביום חופש, ותלוי איזה בוקר. אם זה בוקר חורפי אז בהחלט וויסקי ואם וויסקי אז כבר ארדבג.
    אור- אם זה בוקר קיצי אז אני איתך, אני אלך על שוט של וודקה קפואה ועדיף בחוף הים.ועם כבר קפוא אז אני מעדיף ללכת למקורות – Zubrovka .
    ועכשיו אחזור לעבוד ללא אלכוהול 😦 מזל שיום חמישי היום…

  9. almost30 Says:

    אופס, טעות מצידי בשם הוודקה.
    זוברובקה כותבים כמובן ZUBROWKA

  10. tzvikachu Says:

    אור אם כבר וודקה
    שמעת על מותג שנקרא קרמילנובסקיה?
    ראיתי אותה בכל המסיבות בFTV והתחילו ליבא אותה לארץ


  11. לא. תן פרטים.

    30, זה לא משנה איך כותבים זוברובקה, מה שמשנה זה שיש זוברובקה. וודקה אהובה.

  12. drinking Says:

    יש לי כמה 'כללי אצבע' שאני שומר עליהם כדי להיות בטוח שאני לא מידרדר להתמכרות (זה נכון לגבי עצמי ואני לא משליך את זה על אחרים חלילה).

    למשל, כמעט ולא שותה לבד. לא שותה משהו יותר חזק מיין כל עוד יש אור בחוץ. לא שותה לפני הארוחת צהריים. וכו'

    (הנושא נכנס עכשיו לרשימת הפוסטים בקנה שלי…)

  13. אלעד:) Says:

    היצרנים מנסים למתג את ה "Kremlyovskaya" כסופר פרימיום. הוודקה עצמה סבירה לחלוטין. לא משהו שהייתי שותה נקי בטמפרטורת החדר (בניגוד לסמירנוף, סטולי קריסטל ועוד…).
    הבקבוק זכה כמה פעמים בעיצוב הכי מקורי, למרות שעל פי דעתי, העיצוב סתמי לחלוטין. המדבקה שיש עליו לא רעה, עם תמונה של הקרמלין, אבל חוצמזה, לא משהו.

    נ.ב.
    אחרי שממש התעמקתי בה, הצלחתי לשים לב לקצת מתקתקות של איכסה שמתפרשת בפה אחרי הלגימה השניה (שוב, בטמפ' החדר).
    אין לי מושג מה המחיר של בקבוק/שוט בארץ אבל מכל בחינה, סמירנוף יותר טובה.
    גם פינלנדיה.
    גם סטולי.

  14. עירא Says:

    דווקא ארדבג מעביר יופי את הטעם הרע מהשינה בפה 🙂

    אבל על הבוקר אני מעדיף משהו פחות מעושן או אפילו מתקתק. יצא לי 4-5 פעמים לקחת שלוק קטן מברבן פשוט שיש לי כאן לאירועים קטנים ובישול 🙂 להתחיל ככה את ההתארגנות בבוקר לקראת היציאה זה יותר טעים ממסטיק מנטה או כוס קפה…


  15. משום מה המשפט "קוק בצהריים, חרא של הרגל" עלה לי לראש כרגע


  16. […] אור רכס על: עשר סיבות להיות ברמן […]


  17. […] אור רכס על: עשר סיבות להיות ברמן […]


  18. […] 84.         אור רכס על: עשר סיבות להיות ברמן […]


  19. […] אור רכס על: עשר סיבות להיות ברמן […]

  20. מושיק Says:

    מאיפה קנית את החולצה??

  21. ענת Says:

    מושיק – אחות שלו עשתה לו במיוחד 🙂


להשאיר תגובה

