יין עם מישהי שאוהבים

07/03/07

שבוע שהיא הייתה פה. רק לביקור. היא לא גרה פה, המלאכית שלי גרה בעיר המלאכים. הקצה השני של ארצות הברית של אמריקה. 6 שעות טיסה ארוכות. היא הדבר היחיד שגרם לי להפסיק לכתוב לשבועיים.
אני לא אלאה אתכם בפרטים של מה, מי, איך כמה ולמה. זה ממש ארוך.
הבוקר, אחרי שהיא טסה חזרתי לבלגן האטומי שבדירה.
3 בקבוקי יין ושני בקבוקי שמפניה ריקים מקבלים את פני. כל בקבוק עם סיפור על ערב יחיד ומיוחד.
אבל לא רק היינות האלה היו טעימים. גם השרדונה מקופסת קרטון (Chablis of California) שמקבלים חינם בסינית השכונתית היה טעים כמו שבלי גראן קרו. גם לוודקה עלומת השם עם טוניק היה טעם של דום פריניון.
כי זה לא מה שאתה שותה, זה עם מי שאתה שותה את זה.
יין זה משקה של ביחד, אבל הבוקר היא טסה.
האייפוד כאילו ידע וניגן את כל השירים הנכונים בדרך הביתה. הוא תמיד יודע.
חוזרים למשקאות של לבד. טוב לא ממש לבד. יש את החברים שלא הולכים לשום מקום.
ג'ק, ג'ים, ג'וני, חוזה וגלן. משקאות של לבד.

עד הפעם הבאה…

20 תגובות to “יין עם מישהי שאוהבים”

  1. tzvikachu Says:

    גם דוד זה משקה של לבד..

  2. almost30 Says:

    זה מה שיפה בכל העסק הזה עם האלכוהול, שלא משנה כמה אתה מבין בוויסקי, יין או קוקטיילים , בסופו של יום אם אתה נמצא עם מי שאתה אוהב, נהנים גם מיין בדולר וחצי.(הכי כיף להישתכר בזוגיות:-) )

  3. אייל רר Says:

    אחי …
    שמעתי שמחפשים ברמנים בעיר המלאכיות.

  4. יולי Says:

    יש לך כתיבה ממש זורמת…נהנתי לקרוא את כל הדברים שיכולתי…העייפות. איך שמים אותך להיות בבלוג שלי בצד ? חחח אני רוצה להמליץ על הבלוג הזה עוד!


  5. צביקה, ממש לא הבנתי.

    30, מה שנכון נכון 🙂

    אייל, הסיפור קצת יותר ארוך מזה…

    יולי, תודה על המחמאה. אני אשלח לך מייל.

  6. ציפי רכס Says:

    ראשית חלומות נועדו על מנת להגשימם … אפילו אם החלום הוא על מלאכית .
    ושנית גם היין הטעים והאיכותי ביותר טעים יותר בשניים .:) ..

  7. tzvikachu Says:

    דוד ערק 🙂
    זה ה-משקה של הלבד

  8. drinking Says:

    משקה של לבד זה בעיקר ויסקי, כמה שיותר כבד, או אמריקני, או מעושן.

    והכי מתאים לקטיגוריה – אוניקם (בעיקר גם כי הריח שיעלה ממך אחריו ידאג להשאיר אותך לבד 😉 )

  9. tzvikachu Says:

    למה ככה על האוניקום?
    בימים היפים בבודפשט גמרתי ליטר אוניקום ביומיים
    ולא זכור לי בעיה של ריח..האמת שלא זכור לי יותר מדי בכלל

  10. ori Says:

    Welcome back
    איכשהו יצא ש"ריהב" של איימי ווינהאוס התנגן לי ברקע כשקראתי את הפוסט שלך. נשמע די ראוי

  11. מלאכית Says:

    הדבר הראשון שעשיתי כשחזרתי היה ללכת לחפש את היין ששתינו ביחד. סוג של נסיון התרפקות על השבוע המדהים… לא שמעו עליו שם.
    אני מחפשת באינטרנט חנויות יין קרובות כדי לחפש שם.

    עיר המלאכים מעולם לא נראתה אפורה יותר אחרי השבוע המדהים איתך בניו יורק.

  12. Ahron Says:

    כדי להגשים חלומות, צריך….. להתעורר. וסתם חלומות באספמיא (ספרד), עיני התמקדה לרגע בבקבוק קלוואדוס שרעייתי שתחייה מטגנת איתו את הסטייק, ונזכרתי
    בטיול בדרום צרפת (חבל פריגור ויין קאוור), נורמנדי ובריטן ותוצרת התפוחים הנפלאה שלהם. מומלץ לטייל שם.

  13. danieldeen Says:

    יותר אנושי מזה אין….

  14. eran73 Says:

    הרגע חזרתי מהמילואים חצי שרוף ועייף מת אבל אין ספק שזה פוסט שמעלה חיוך.היה שווה לחכות שבועיים.


  15. אמנם הבלוג שלי יחסית צעיר, אבל מעולם לא היו כל כך הרבה תגובות בנושא (שלא בדיון) וכל כך הרבה תגובות נוספות במייל.
    כנראה שנגעתי לכולם באיזשהו עצב (בגוף או בנשמה).
    אוהב את כולכם


  16. […] כשאני חושב על זה, אחד הפוסטים הכי נקראים הוא הפוסט "יין עם מישהי שאוהבים" שאין בו אפילו רשמי טעימה אבל קיבל המון תגובות בבלוג […]

  17. עדי Says:

    כנראה שאהבה יותר חזקה מכל בקבוק אלכוהולי

  18. ציפי רכס Says:

    התגובה של יולי על חבל פריגור כאהור ובכלל דרום צרפת העלתה גם לי חיוך אדיר אתה הרי יודע כמה אבא אוהב יין
    מכאהור…חוץ מזה דעתי הבלתי משוחדת היא שאתה כותב מדהים הכל מבוסס על חויות אישיות ולכן אני הייתי הולכת לתחרות ..


  19. […] את הטוב לסוף: יין עם מי שאוהבים. אור כבר תיאר את זה כאן יותר טוב ממה שאצליח בעצמי, אבל אסכם שהרבה יותר חשובה […]


  20. שאצליח בעצמי, אבל אסכם


להשאיר תגובה

