חדשות טובות!

05/16/07

למקרה שעוד לא אמרתי אני עובד בתאגיד שבו 22 מסעדות במנהטן ובתוך זה בחברה קטנה של רק מסעדות צרפתיות בכל הרמות. כל מסעדה מתרכזת באזור ספציפי בצרפת.
עוד כמה שבועות אמורה להפתח המסעדה העשירית (או ה-23) בחברה והאחראית בר שלי תהייה האחראית בר גם שם. המסעדה הולכת להתרכז בבורגונדי.
היום היא הודיעה לי חגיגית שהיא רוצה שאני אעזור לה לפתוח את המסעדה, לארגן את הבר, החדר יין, תפריטי יין בירה וקוקטיילים ובכלל כל מה שקשור בהקמת בר. כמו כן להיות הברמן הראשי. עכשיו צריך להתחיל ללמוד כמו שצריך את בורגונדי עד לפרטים הכי קטנים, זה כמובן לפני המשימה הקשה של לטעום את כל היינות הנפלאים שבאים משם!
אם רק יכולתם לראות את החיוך המטופש שיש לי עם הפנים עכשיו.

בלי קשר העליתי רשימה של כל מה שיש לי בדירה.
לשיפוטכם.

12 תגובות to “חדשות טובות!”

  1. drinking Says:

    מזל טוב, תעשה חיים!

  2. Glory. Says:

    אוי נו להכיר אנשים ממנהטן זה נחמד מאוד.

  3. eran73 Says:

    אור אתה יודע כמו מזה נשמע לי?
    כמו אוי אוי אוי אני עכשיו צריך לשתות יינות איכותיים כל היום אוי אוי אוי;)
    אחלה תפקיד אחי, מזל טוב.
    וכמובן שתף אותנו בחוויות.

  4. נויף Says:

    סחתיין!
    איזה כייף.
    אצלנו בבית בכל מה שקשור ליין אדום יש עדיפות לבורגונדי ולפינו נואר באופן כללי.
    הייתי אומר צפה ביקור, אם לא הייתי יודע שאין סיכוי שנגיע בשנתיים הקרובות.
    למה שלא נפגש בבורגונדי?


  5. נויפלד, עוד שנתיים, בביסטרו של ז'ק, בכיכר המרכזית של בון, סביבות 12 בצהריים?


  6. אור
    בספרו Bacchus & Me מזהיר Jay McInerney:

    I love red and white Burgudny only slighlty less that I love my children. But unless you are prepared to misspend a year or two of your life in study, and thousands of dollars, stay the hell awy from the Cote d'Or, the source of more heartbreak and tears than country-music radio. Leave it to the experts, baby.

    כמובן שיש להתעלם מעצה חכמה זו… בינתיים, ועד שתגיע המהדורה החדשה המובטחת שמחכים לה שנים, תשים יד על Cotes D'or, התנ"ך של בורגונדי, שחיבר Clive Coates. לא הכי מעודכן אבל אי אפשר בלעדיו…
    ויודעי הדבר כולם נשבעים באתר הזה
    http://www.burghound.com/
    וכדי לשמח אותך אעלה במיוחד לכבודך בקרוב מאוד באתר שלי את הרשימה על המסע שעשינו בזמנו בבורגונדי…

  7. drinking Says:

    ברוח הדברים של אייל (יכול להיות שכבר ציטטתי את זה), משהו משעשע שחיים שרגא כתב לא מזמן

    Shopping for Burgundies is like bobbing for apples in a tub full of piranhas. You pick your shots carefully and aim for the biggest fish your wallet can afford.


  8. תודה אייל, נברתי אתמול באתר שעתיים ואני יותר מבולבל ממקודם.

    עליתי על קטע חדש, לשבת בברנס אנד נובלס על הרצפה ולקרוא את הספרים ומהגזינים. מסתבר שכולם עושים את זה.
    צפו לעידכונים!

  9. lasoho Says:

    מזל טוב מותק!!
    אני פולניה גאה!!
    אני כבר מתארת לעצמי את החיוך המטופש שלך…

  10. ציפי רכס Says:

    הי ילדוני חיוך מטופש לא יכול להיות לך … כי חיוך כזה יש כתוצאה מהרבה עשיה והשקעה ועל כך אני מאוד גאה בך !! אל תשכח שאני תערובת קטלנית של צברית ופולניה . ובאשר לבורגונדי – חבל ארץ מדהים שאין פלא שהיין שלהם טעים . הנה סיבה טובה להצליח כדי שתוכל לנסוע לשם
    אוהבת אותך מאוד וגאאה מאוד


  11. אני ממליץ גם על הספר של סירנה סיתקליף, יותר קומפקטי ויותר מעודכן מהתנך של קלייב קוטס

    http://tinyurl.com/yvwzvb


להשאיר תגובה

