בוקר טוב עולם!

03/22/07

פוסט ראשון בבלוג חדש
אז דבר ראשון ברוכים הבאים לבלוג שלי.
אני אור, כרגע בן 23 ואני גר במנהטן, ניו יורק
אלכוהול תופס חלק מאוד גדול מהחיים שלי, מעגל קסמים של תחביב שהפך לעבודה זמנית שהפכה למקצוע של ממש.
למחייתי אני עובד כברמן ועוזר סומלייה (מלצר יין) במסעדה גדולה בטיימס סקוור.
בכלליות אני שותה יין בערך מאז שאני זוכר את עצמי ומתעסק בתחום כבר קרוב לשנתיים נכון לכתיבת שורות אלו ואני לא מתכנן לעצור פה.
קצת קורות חיים:
גיל 3: בירה ראשונה
גיל 6: ויסקי ראשון (שיבאס, לא נוגע מאז)
גיל 8: קוניאק ראשון (רמי מרטן VSOP, אין כמו אהבה ראשונה)
גיל 12: השתכרות ראשונה (ליל הסדר, קברנה סובניון של כרמל מזרחי)
גיל 15: גילוי ה"טקילות" הישראליות ובירות.
גיל 21: קורס ברמנים

לאחר הקורס הבנתי שבארץ אין ממש מה לעשות, עברתי לגור במנהטן וכמו שאומרים, השאר הסטוריה.
בניו יורק למדתי המון וגיליתי בעצם את הדבר הכי אמיתי בעולם האלכוהול, יין.
על חוויותי בתור ברמן, ביקורת על יינות שלא ממש תמצאו בארץ, משקאות מוזרים, קוקטיילים מעניינים ותובנות אלכוהוליות בכלליות תוכלו לקרוא בבלוג זה במשך.
אז שיהיה לנו בכיף אני אומר

6 תגובות to “בוקר טוב עולם!”

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    חזק לגמרי. הפוסטים הראשון והשני. אני לא מבין ביין, לא מתיימר להבין ביין ולא מנסה להבין ביין. אבל פעם הבאה שאתה מפרסם משו מעניין (ליקרים/וודקה/ג'ין/רום/טקילה/קוקטיילים/סיפורי סקס) תיידע אותי.
    :):):)

  2. אור רכס Says:

    משתמש אנונימי עלק…
    כאילו שאני לא יודע מי אתה

  3. אלעד המלך Says:

    עכשיו יותר טוב?
    🙂

  4. אור רכס Says:

    דביל

  5. אלעד ההומו Says:

    בייב אחלה בלוג!
    אני בעד הג'ין סורי


כתיבת תגובה

